
چشمام باز کردم دیدم ساعت ۸ هستش... یه حس خوبی داشتم.به نظرم xa0کسایی که خوابشون کامل هستش همیشه صبح سر حال ترن. جدیدا خوابم درست شده ساعت ۱۱ میخوابم ۸ بیدار میشم. درسته زیاده اما حالمو خوب میکنه. این هفته مهر سنگین ترین هفته مهر هستش.صبح تا شب در حال xa0کار کردن خواهم بود انشالله که به خوبی تموم شه.انشالله....
ادامه مطلب