چشمام باز کردم دیدم ساعت ۸ هستش...
یه حس خوبی داشتم.به نظرم کسایی که خوابشون کامل هستش همیشه صبح سر حال ترن.
جدیدا خوابم درست شده ساعت ۱۱ میخوابم ۸ بیدار میشم.
درسته زیاده اما حالمو خوب میکنه.
این هفته مهر سنگین ترین هفته مهر هستش.صبح تا شب در حال کار کردن خواهم بود انشالله که به خوبی تموم شه.انشالله.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10