اخرین روز کاری۱ ابان

خرید بک لینک

از اواخر تیر ماه کلاس اشپزی و شیرینی پزی برگزار کردم تا امروز عصر.

طوریکه این هفته اخر صبح و بعد از ظهر بودن.وجدانا خیلی اذیت شدم.

بلافاصله بعد کلاسم با اون همه خستگی.

با اون همه کوفتگی اعتنایی بهش نکردم و شروع کردم به تمیز کاری و واحد رو کامل تمیز کردم.مبلارو با داداشم بردم بالا.

کمد هارو اوردم پایین...

رو موکت ها لکه بر بردم تا تمیزز تر شه.

کمدم رو از لباس و کتاب چیدم.

تختم رو دوباره باز کردم.

فرش پهن کردم و جارو و اینجور کارا.....

و بعدش رفتم حموم و الان رو تخت ولو شدم از بس خسته ام.


راستی برای فردا هم برنامه حجمی ساعتی نوشتم تا بخونم.

فردا کلاس فیزیک هم دارم.

به امید خدا عالی شروع میکنم و عالی تر و پر انرژی تر هم خواهم بود.



کاش همیشه یادمون بمونه و قدر داشته هامون رو بدونیم.

به طور غیر قابل باور دلم به تختم تنگ شده بود.

کاش بدونیم داشته هامون چقدر خوبن و قدرشو نمیدونیم.


بقول پرواز:الهیی بخواییین و بشه.

امین

ادامه مطلب
یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 10:10

صفحه بندی