من عاشق اینجا بودم و هستم.
فردا ازمون جامع دارم شیمی فصل ۱ ۲ ۳
دلم میخواد یهساعتی بخوابمو شروع کنم بخوندن.
امروز فیزیک خیلی عالی بود.خیلی.
خدا کنه فردا هم عالی باشه.
شاید بعد از تموم شدن کلاسام کلاس ریاضیهم برم.البته فقط یه حرفه...
*عاشق این جمله پروازم الهی بخوایین و بشه
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12