یک

متن مرتبط با «دهه شصت» در سایت یک نوشته شده است

ده

  • نیلوبلاگ

    کانون ثبت نام کردم و برنامه راهبردی و ازمون غیر حضوری ندادن بم.: ) قرار شد برنامه رو xa0چند روز بعد برم بگیرم. رفتم دفتر برنامه ریزی بگیرم که مهر ماه و قلم چی و گاج برام اورد. به نظر گاج قشنگتر بود و به دلم نشست.... گاجو گرفتم... یه کتاب لقمه مهر و ماه زبان تکمیلی گرفتم. اونم خیلی دوستش دارم. اصلا این کتاب های لقمه مهر وماه رو خیلی دوست دارم. xa0 : ) دیگه امشب یه برنامه ریزی میکنم و شروع میکنم به خوندن. بقیه شم شب مینویسم...

    ادامه مطلب