یک

متن مرتبط با «سه تار» در سایت یک نوشته شده است

بیست و سه

  • نیلوبلاگ

    حس قشنگیه که از اول محرم هوای قورمه سبزی نذری بکنی xa0و همسایه درت رو بزنه و 4 پرس غذابده. خودشم قورمه سبزی... خداجونم شکرت... امام حسینم شکرت... ممنونم که بازم مورد توجهتونم.... میشه اون 2 تا حاجت دیگمم بم بدین؟؟؟؟؟ اولیش: پ... xa0 و دومیشم: م اینقدر بم چسبید که حد نداره. یه وقت هایی قایمکی از قورمه داداشمم می دزدیمو میخوردم .چند قاشقم از از برای مامان دزدیدم اما بابا دور بود نتونستم از برای اونم بخورم : ( البته اولین بار بود غذارو اینقدر زیاد خوردم. جای همتون خالییییییییییییییییییی.............

    ادامه مطلب
  • سه

  • نیلوبلاگ

    حس پشیمونی وحس خلا دارم نسبت xa0به..... کاش من جای اون دختره بودم... کاش اونقدر برای منم... برای اولین بار اینقدر حسودیم شد که یه نفر که برام عزیزه به یه نفر اینقدر توجه کنه. حالا توجهش فقط کاری بود. : ( +ای دختر حسودخودتو جمع کن... ...

    ادامه مطلب