یکشنبه: دارم میرم ثبت نام xa0کانون.خدارو شکر بعدش کلاس دارم تا 1. بعد از ظهر هم از 4 کلاس دارم تا7. دیگه اخرین جلسه کلاسامه. خداجونم کمکم کن....