من عاشق اینجا بودم و هستم.
فردا ازمون جامع دارم شیمی فصل ۱ ۲ ۳
دلم میخواد یهساعتی بخوابمو شروع کنم بخوندن.
امروز فیزیک خیلی عالی بود.خیلی.
خدا کنه فردا هم عالی باشه.
شاید بعد از تموم شدن کلاسام کلاس ریاضیهم برم.البته فقط یه حرفه...
*عاشق این جمله پروازم الهی بخوایین و بشه
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
چشمام باز کردم دیدم ساعت ۸ هستش...
یه حس خوبی داشتم.به نظرم کسایی که خوابشون کامل هستش همیشه صبح سر حال ترن.
جدیدا خوابم درست شده ساعت ۱۱ میخوابم ۸ بیدار میشم.
درسته زیاده اما حالمو خوب میکنه.
این هفته مهر سنگین ترین هفته مهر هستش.صبح تا شب در حال کار کردن خواهم بود انشالله که به خوبی تموم شه.انشالله.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13
یه زمانی برای رسیدن به ارزوهات باید با پاهاتم دعا کنی.
میخوام امسال اعلاوه بر دستام.چشمام.دلم.ذهنم با پاهامم دعا کنم و تلاش کنم.
امیدوارم به هدفم برسم.
تمام تلاشمومیکنم.
یاعلی
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: اسباب, نویسنده: بازدید: 27