یه صبح عالی باهوای بارونی و یه کیک خودم پز و خیلی خوشمزه که دیروز پختم.
میخوام با همه ی عقب موندگی یا درجا زدن هااااا از امروز همشون رو جبران کنم.
یا علییییی.
هر چقدرم اوضام بد باشه خدا بالا سرمه.
اگه اون بخواد همه چی میشه...خداجونم بخواه
عکس از باغچه کوچکولوم که بارون به گلام و توت فرنگیام زده خخخخخخ
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13