
نتیجه این ۲ماه تلاش باید بشه این درصد ها. این حالت خوشبینانشه. ماکه حالا خوشبینیم و انشالله که میشه. ...
ادامه مطلب
خدافظ برای همیشه. دیگه هیچوقت برنمیگردم. : ( +فقط اینو میدونم دیگه هیچوقت نمیتونم زندگی کنم. هیچوقت. به معنای واقعی دلم مرد. دیگه فکر نمیگنم به ارامش برسه و اروم شه. همون لحظه ای که اروم گرفت xa0به بازیش گرفتن. : ( ***بعدا نوشت: ممنونم از کامنتاتون و حس نگرانیتون.لظف کردین. یه نفر از خوندن مطالبم ناراحت شد و اون یه نفر برام واقعا عزیزه. دوست ندارم ناراحتش کنم. دوست ندارم ناراحتیش روببینم. خیلی دوست دارم دوباره بنویسم اما بخاطر ناراحتی اون یه نفر نمیتونم. ببخشید....
ادامه مطلب