یکشنبه:
دارم میرم ثبت نام کانون.خدارو شکر
بعدش کلاس دارم تا 1.
بعد از ظهر هم از 4 کلاس دارم تا7.
دیگه اخرین جلسه کلاسامه.
خداجونم کمکم کن.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نهى نبيل,نهنگ عنبر,نهج البلاغه,نهى عابدين,نهال سلطانی,نهى العمروسي,نهر النيل,نهاوند,نهاية العالم,نهال عنبر, نویسنده: بازدید: 11