چقدر امشب عالی خوابیدم.
پر از ارامش.
صبح دلم نمیخواست بیدار شم بخاطر ارامشی که داشتم.
از این به بعد شاید 10.30 بخوابم و صبح 6 بیدار شم.
البته تمرین میکنم و تونستم و خوب بود به شمام پیشنهااد میدم
: )
بریم بدرسیم.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: یازده سپتامبر,یازده دقیقه پائولو,یازده یار اوشن,یازده سپتامبر در قرآن,یازده دقیقه,یازده ماهگی کودک,یازده تن طلای ایران, نویسنده: بازدید: 9