رفتم از انبار میوه بیارم که برگشتنی تو پله شنیدم
عموم به مامانم میگه این دختر به تمام دنیااااااااااااااااااا می ارزه.
: )
واااااااااااااااااااااااااای چه حس قشنگی بود شنیدن این حرف.
این یه جمله حالمو عالی کرد.
بستنی من در اوردی که تو راه باغ عمو تو ماشین میل شد.
بستنی شکلاتی+کیک اسفنجی+شکلات چیپسی+شکلات تخت+بادام+خلال پسته+مروارید خوراکی.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: دختر به این میگن,پیشنهاد این دختر تهرانی به استادش,دختر به این پررویی, نویسنده: بازدید: 18