به نظر من اگه یه زن بلد نباشه برای همسرش یه بلوز بدوزه اصلااااااااااااااااا زن نیست.
زن حتی دکتر هم باشه و پر از شیفت و کارم باشه و تو پول هم غرق باشه باید برای همسرش بهترین باشه.
یه زن شاغل باید همیشه عالی ترین باشه برای همسرش و تاااااااااااایم بزاره + عشق.
کاش اینقدر حوصله داشتم که عالی بودن از نظر خودم رو بهتون توضیح بدم.
به نظر من یه زن باید با تمام احساس ومحبتش بره برای همسرش پارچه بگیره و با "وبا دست های خودش"سوزن بزنه و خیاطی کنه برای همسرش تا براش یه بلوز مردانه بدوزه.
ومرده هم کلی ذوق کنه و قوربون صدقه بره که همسرش براش ارزش گذاشته : )
حالا هر وقت بلوزه رو میپوشه کلی ذوق میکنه و به اطرافیانش پوز لباسش رو میده که خانومش براش دوخته.
(خواهشا نگید اماده ش بهتره چون قبول ندارم----اماده هارو هم ادمایی مثل خودما میدوزن فقط یکم تو مدل دادن ماهرن ـــــــــــــــــــ همین....همه ی ماها میتونم بهتر ازاماده ها هم بدوزیم فقط باید یکم با حوصله تر باشیم)
(بحث من اصلا رو پولش نیست.بحثم رو ارزش و عشق دادنه)
*متاسفانه دنیای امروز ما باعث شده که همه لذت های دنیارو فراموش کنیم و بلد نباشیم چطور خوشبخت و خوشحال باشیم.
ومتاسفانه خانومای شاغل ما فکر میکنن چون درامد دارن باید همه چی اماده خریده بشه از لباس گرفته تا غذای روزانه.
که من شدیدا مخالفم با این قضیه.
خودمم خانومم اما خانومامون خیلی بی جنبه ان.
تا وقتی خونه دارن عالی زندگی میکنن همینکه nتومن پول میاد تو حساب شخصیشون ...زندگی کردن یادشون میره.
امروز رفته بودم مارک فلزی برای مانتوم بگیرم که با چشمای خودم دیدم که خانومه املت اماده داشت میخرید.
: (
واقعا متاسفم به همسرش که چنین ادمی رو برای زندگیش انتخاب کرده.
اصلا این خانومه رو دیدم حالم به هم خورد.متاسفم به چنین مردایی که به چنین خانومایی تکیه کردن.
: (
دیشب فهمیدم عمومینا برای فردا شب شام دعوت کردن و چون شب عزا بود باید مشکی میپوشیدم که دیدم لباسم کثیفه.
به سرم زد اون پارچه ی مانتویی که پارسال خریده بودم هنوز ندوختم و تو کمده.
الگو کشیدم و برش زدمو دوختم که الان تمومش کردم.
فردا پوشیده میشه : )
خودم که خیلی خوشم اومد.خیلی خوب دراومد.
بابا کلی دوق کرد.
رنگش بادمجونیه.
رنگش تیره بود خوب نیوفتاد.
از طرفیم رنگ رو تختیم بادمجونیه خیلی خودشو نشون نداد.
قسمت پایین مانتو با استیناشه. : )
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6