ای خدا با این زبان انگلیسی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با اینکه تو گذشته اون همه کلاس زبان رفتم اماااااااااااااااااااااااااا چرا الان اینطور فراموشم شده.
میترسم.میترسم از زبان و فیزیک ازمون این هفته.
اخرین بار 5 سال پیش ازمون کانون رفتم.الان شدیدا ترس و استرس دارم.
خدایا میشه یه تراز عالی بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: زبان انگلیسی,زبان عشق,زبان,زبان نصرت,زبان بدن,زبان فارسی,زبان آلمانی,زبان ترکی,زبان روسی,زبان زرگری, نویسنده: بازدید: 15