دیروز یه شخص با اسم مهسا خانوم بم پیام خصوصی داده :
تو عصر هجر موندی خانومم.
مگه ما کلفت مردهاییم؟؟؟؟؟؟؟
هیچ مردی لیاقت نداره.دست از کلفت بودنت بردار.یه کم بروز باش خانومم.
کی حوصله داره لباس بدوزه وقتی اماده ش هست؟؟؟؟؟
کی حوصله داره غذای 200 نفر رو بپزه؟؟؟؟مگه ما کلفتیم؟؟؟؟؟مگه ما حمال مرداییم؟؟؟؟؟
من دیگه حرفی ندارم.
واقعا حرفی ندارم وقتی این همه جهالت رو میبینم. : (
کلفت؟؟؟؟؟؟حمال؟؟؟؟؟
این چه حرفاییه؟؟؟؟یعنی چی هیچ مردی لیاقت نداره؟؟؟؟؟؟
من اصلا اینطور فکر نمیکنم.
به نظر من همه ادما لیاقت دارن به شرطی که دوستشون داشته باشی و به شرطی که زن زندگی باشی و با لیاقت.
وقتی با تمام وجود همسرت رو دوست داشته باشی...هر چقدرم عوضی باشه بعد یه مدت درست میشه و میشه اونچیزی که میخوای.
اما بهترین مرد دنیارو بدن دست ؛شما؛ شما عوضیش میکنی با این فکر مزخرفتون(ببخشیدا).
ماها درس میخونیم و کار میکنیم که شعور و معرفت زندگیو رو پیدا کنیم و پا حقوقمون زندگی عالی داشته باشیم.
میدونید که من چقدر عشق پزشکی دارم.اگه یه روزی ببینم پزشک بودنم به زندگیم لطمه میزنه و نمیزاره من اونچیزی که تو ذهنمه باشم پزشکیو میزارم کنار.
چون زندگی و خوش بختی و خوشحالی مهم تره دوست خوبم.
به نظرم یکم شما دیدتون رو عوض کنید.
همه چی که پول نیست مهسا خانوم.
من فکر نمیکنم که اینکارا یعنی کلفتی و حمالی همسر...
این کارا یعنی ارزش گذاشتن به زندگیت.
یعنی اینکه سلامتی و حال خوش همسرم برام مهمه.
یعنی اینکه تو با ارزش ترین من تو زندگی هستی و حاضرم بخاطرت با این همه مشغله از خواب شب و استراحتم بزنم تا برات یه لباس بدوزم یا خیلی چیزای دیگه.... تا تو حس خوشبختی و ارامش داشته باشی کنارم.
به یه مرد با تمام وجود عشق بده ببین چی میشه.(هر کسی همسر یا عشق داره اینکارو بکنه و نتیجه ش رو بم بگه ---میخوام بدونم فکرم درسته یانه ــــــــــاخه من از عشقم فاصله دارم و نمیتونم اوطوری که میخوام باهاش باشم)
هر چقدر فکر میکنم نمیتونم معنی کلفت بودنم رو بفهمم.
*نمیدونم چرا همه فکر میکنن اگه از بیرون غذا بگیرن با کلاسن؟؟؟؟؟؟هوم؟///
اما اشتباه فکر میکنید.چون خیلی بم ثابت شده که اینطور نیست.
غذای 200 نفر اصلا سخت نیست.
فقط یکم پلوش دم اوردنش سخته.
200تا جوجه با پرسی 10 تومن(نرخ شهر ما)میشه 2میلیون تومن که کنارش فقط ماست ونوشابه هست و باید سالاد هم سفارش بدی تا ابرومندانه بشه.
و میوه هم که جای خود داره و خودت باید بخری.
حدودای 2 میلیون و 200 تومن باید خرج کنی تا بشه غذا و تو خونه بزاری جلوی مهمون هات.
اخر اخرشم میشه یه غذای اماده.
من حتی اگه پزشکم باشم و ماهی 20 تومن حقوقمم باشه هیچوقت چنین کاری نمیکنم.
میرم 300میدم به گوشت سینه مرغ و تو زعفران غرقش میکنم و مخلفات کناریش هم درجه 1 میزنم تا کبابم عالی بشه و مردم دستاشونم باهاش بخورن(نه اینکه رنگ غذای مصنوعی رو بزارم جلوشون و کلیم حس کنم با کلاسم ---مزخرفه بخدا)
با سالاد و دسرهای خوشمزه جدید و نوشیدنی های کافی شاپی ازشون پذیرایی میکنم که کلا500 تومن خرجش نمیشه.
(اگه بخوام خیلی بیشتر مایه بزارم 300 میدم به گوشت مغز ران و یه سیخ برگ هم براشون میزنم که عالی بشه)
یه 200 تومن هم میوه میشه 700 تومن.
دقیقا 1میلیون و 500 تومن تو جیبم میمونه.
و در اخر مهمونامم کلی ازم تشکر میکنن و بهشونم خوش میگذره و کلیم بعد از اون بهت احترام میزارن که اینقدر با سلیقه مهمون نوازی.هر جا برن و هر جا که باشن رو تخم چشماشون جا داری.
(من اینو دارم تجربه میکنم که میگم)
مهسا خانوم یکم به حرفام فکر کن.
به نظر من می ارزه این همه زحمت بکشی تا فقط برق چشمای همسرت و یا پدر مادرت رو ببینی وقتی که مهمونا دارن از سلیقه ت تعریف میکنن.من عاشق این لحظه ام.
وهیچوقت برق چشمای پدر و مادرمو از یاد نمیبرم.کاش میدیدید تا میفهمیدید چه لذتی داره.
از اونجایی که من ادم ولخرجیم هیچوقت اون 1 میلیون و 500 رو پس انداز نمیکنم چون نیازی بهش ندارم(چون فرض کردیم حقوقم20 تومنه : ))
برنامه یه سفر 3 روزه رو میریزم و میریم مسافرت و ومیرم مناطق بکر رو میبینیم و لذت میبریم.
**چند بار تصمیم گرفتم که این پست رو پاکش کنم اما بازم پاک نکردم فقط به یه دلیل.
شاید یه نفر با خوندن افکار من زندگیش درست بشه.برای من کافیه.
خواهشا بیاین یکم دیدمون رو باز تر کنیم.
با کلاسی به درست زندگی کردنه نه تو جهالت زندگی کردن.
به روز بودن به درست و منطقی زندگی کردنه نه تو جهالت بودن.
بخاطر پر حرفیام ببخشید.
+قضاوت ازاده.
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابد و دهر بماند.
: )
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6