خیلی غم انگیزه که صبح تا شب به یادش باشی اما وقتی بهش پی ام میدی نشناستت. : (
سعی میکنم درکش کنم
دلم گرفته. از شبه چشمام بارونیه.
شکستن ادما لذت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منکه دارم زیر فشار این لذته دق میکنم.
مثل شمع دارم اب میشم زیر این فشار.
چرا ادماااااااااارو له میکنیم؟؟؟؟؟
مگه من به تو چیکار کردم؟؟؟؟
چیکار کردم که اینطور خوردم میکنی؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7