غم باد

خرید بک لینک

از این بدنم بدم میاد...

از این اخلاقم بدم میاد...

متاسفانه وقتی که ناراحت میشم یا روم فشار ناراحتی هست اگه اروم نشم مریض میشم.

خیلی سخت مریض میشم.

یه سردرد که کنارش حالت تهوع داره+بدن درد و عضله درد+یه چشم درد+وبعضی وقت ها قفسه سینه ام درد میکنه و نفسم بالا نمیاد+در کنار همه اینا یه بغض شدید هست که راه گلومو گرفته..

: (

الان دقیقا اینطورم.

؛م؛با حرفاش و بی اعتنایی هاش داغونم کرد.داغونااااااااااااااااااااااااااااااا.

بعد ازمون و برنامه نداشتن و گیج بودن.

اصلا حالم خیلی بده.

هم روحی و هم جسمی...

خدا میشه مشکلاتمو حل کنی؟؟؟؟؟؟یا ؛م؛ رو از زندگیم حذف کن یا اضافه کن.اینطوری من نابود میشم.

میشه بم یه انگیزه عالی بدی که خوب بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خیلی بده مریض باشی و خودت بلند شی برای خودت سوپ بپزی.

یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: غم باد,غم باد نامه,غم باد گرفتن,غم باده,غم باد شکم,علائم غم باد,بيماري غم باد,درمان غمباد در طب سنتی,معنی غم باد,عوارض غم باد, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 18:33

صفحه بندی