دلم میخواد مثل پرواز ازاد باشم... : )
نه رفتنی...
نه موندنی...
نه انتظاری...
نه دلشوره ای...
نه حس دلتنگی...
ازاد ازاد ازاد...
از امشب دیگه ازادم. : )
تمام عشق و وجودم فقط پزشکی خواهد بود.
همین و بس.
پرواز؟؟؟؟؟؟؟دلژین جان؟؟؟؟؟میشه بیشتر پست بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟از درساتون ...از محیط دانشگاه...از جذابیت هاش...
وقتی مطالبتون رو میخونم واقعا انرزی میگیرم واسه خوندن.یه حس عالی...
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: آزادی,آزادی بیان,آزادی یواشکی,آزادی ایران,ازادی رادیو,آزادی منبج,آزادی خرمشهر,آزادی چیست,آزادی مشروط,آزادی موصل, نویسنده: بازدید: 9