خسته ام ....
بدجوریم خسته ام...
خسته ام از اینکه زندگی نمیکنم.
دلم گرفته بخاطر همه اون روز هایی که باید زنددگی میکردم و لذت میبردم اما نبردم....
لعنت بهت کنکور که نابودمون کردی..
خیلی سخته دوییدن و نرسیدن...
بقران دیگه نابود شدم و هیچی ازم نمونده.هیچی.
راستی ولادت حضرت علی رو به همتون تبریک میگم.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12