خسته ام

خرید بک لینک

خسته ام ....

بدجوریم خسته ام...

خسته ام از اینکه زندگی نمیکنم.

دلم گرفته بخاطر همه اون روز هایی که باید زنددگی میکردم و لذت میبردم اما نبردم....

لعنت بهت کنکور که نابودمون کردی..

خیلی سخته دوییدن و نرسیدن...

بقران دیگه نابود شدم و هیچی ازم نمونده.هیچی.


راستی ولادت حضرت علی رو به همتون تبریک میگم.



یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 18:13

صفحه بندی