کانون ثبت نام کردم و برنامه راهبردی و ازمون غیر حضوری ندادن بم.: )
قرار شد برنامه رو چند روز بعد برم بگیرم.
رفتم دفتر برنامه ریزی بگیرم که مهر ماه و قلم چی و گاج برام اورد.
به نظر گاج قشنگتر بود و به دلم نشست....
گاجو گرفتم...
یه کتاب لقمه مهر و ماه زبان تکمیلی گرفتم.
اونم خیلی دوستش دارم.
اصلا این کتاب های لقمه مهر وماه رو خیلی دوست دارم. : )
دیگه امشب یه برنامه ریزی میکنم و شروع میکنم به خوندن.
بقیه شم شب مینویسم