
ای خدا با این زبان انگلیسی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه تو گذشته اون همه کلاس زبان رفتم اماااااااااااااااااااااااااا چرا الان اینطور فراموشم شده. میترسم.میترسم از زبان و فیزیک xa0ازمون این هفته. اخرین بار 5 سال پیش ازمون کانون رفتم.الان شدیدا ترس و استرس دارم. خدایا میشه یه تراز عالی بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
ادامه مطلب