یک

متن مرتبط با «زبان عشق» در سایت یک نوشته شده است

عشقممم

  • نیلوبلاگ

    من هیچوقت بهش توهین نکردم...اما امشب xa0نتونستم کنترل کنم و دختر بدی شدم که باهاش بد حرف زدم. بقول غزاله لعنت به احساس دخترانگیمون. همیشه رو تخم چشمام جاداشت... حتی وقت هایی هم که باهام بد حرف میزد و با رفتارش و زبونش توهین میکرد بازم بد رفتار نکردم و بهش احترام گذاشتم. درقبال همه رفتاراش احترام گذاشتم. اما امشب واقعا دلم ازش گرفت... دلم شکست ازش... با اینکه دلم گرفته و ناراحتم وگریه کردم اما از امشب دیگه ازادم. ازاد ازاد... یه ذهن ازاد که توش کسی نیست. و نبایدم باشه... ...

    ادامه مطلب
  • زبان

  • نیلوبلاگ

    ای خدا با این زبان انگلیسی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه تو گذشته اون همه کلاس زبان رفتم اماااااااااااااااااااااااااا چرا الان اینطور فراموشم شده. میترسم.میترسم از زبان و فیزیک xa0ازمون این هفته. اخرین بار 5 سال پیش ازمون کانون رفتم.الان شدیدا ترس و استرس دارم. خدایا میشه یه تراز عالی بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...

    ادامه مطلب