
من هیچوقت بهش توهین نکردم...اما امشب xa0نتونستم کنترل کنم و دختر بدی شدم که باهاش بد حرف زدم. بقول غزاله لعنت به احساس دخترانگیمون. همیشه رو تخم چشمام جاداشت... حتی وقت هایی هم که باهام بد حرف میزد و با رفتارش و زبونش توهین میکرد بازم بد رفتار نکردم و بهش احترام گذاشتم. درقبال همه رفتاراش احترام گذاشتم. اما امشب واقعا دلم ازش گرفت... دلم شکست ازش... با اینکه دلم گرفته و ناراحتم وگریه کردم اما از امشب دیگه ازادم. ازاد ازاد... یه ذهن ازاد که توش کسی نیست. و نبایدم باشه... ...
ادامه مطلب
ای خدا با این زبان انگلیسی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه تو گذشته اون همه کلاس زبان رفتم اماااااااااااااااااااااااااا چرا الان اینطور فراموشم شده. میترسم.میترسم از زبان و فیزیک xa0ازمون این هفته. اخرین بار 5 سال پیش ازمون کانون رفتم.الان شدیدا ترس و استرس دارم. خدایا میشه یه تراز عالی بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
ادامه مطلب