
از این بدنم بدم میاد... از این اخلاقم بدم میاد... متاسفانه وقتی که ناراحت میشم یا روم فشار ناراحتی هست اگه xa0اروم نشم مریض میشم. خیلی سخت مریض میشم. یه سردرد که کنارش حالت تهوع داره+بدن درد و عضله درد+یه چشم درد+وبعضی وقت ها قفسه سینه ام درد میکنه و نفسم بالا نمیاد+در کنار همه اینا یه بغض شدید هست که راه گلومو گرفته.. : ( الان دقیقا اینطورم. ؛م؛با حرفاش و بی اعتنایی هاش xa0داغونم کرد.داغونااااااااااااااااااااااااااااااا. بعد ازمون و برنامه نداشتن و گیج بودن. اصلا حالم خیلی بده. هم روحی و هم جسم...
ادامه مطلب