چقدر امشب عالی خوابیدم. پر از ارامش. صبح دلم نمیخواست بیدار شم بخاطر ارامشی که داشتم. از این به بعد شاید 10.30 بخوابم و صبح 6 بیدار شم. البته تمرین میکنم و تونستم و خوب بود به شمام پیشنهااد میدم : ) بریم بدرسیم....