عشقممم

خرید بک لینک

من هیچوقت بهش توهین نکردم...اما امشب نتونستم کنترل کنم و دختر بدی شدم که باهاش بد حرف زدم.

بقول غزاله لعنت به احساس دخترانگیمون.

همیشه رو تخم چشمام جاداشت...

حتی وقت هایی هم که باهام بد حرف میزد و با رفتارش و زبونش توهین میکرد بازم بد رفتار نکردم و بهش احترام گذاشتم.

درقبال همه رفتاراش احترام گذاشتم.

اما امشب واقعا دلم ازش گرفت...

دلم شکست ازش...


با اینکه دلم گرفته و ناراحتم وگریه کردم اما

از امشب دیگه ازادم.

ازاد ازاد...

یه ذهن ازاد که توش کسی نیست.

و نبایدم باشه...



یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 1:03

صفحه بندی